Moderator kwalitatief marktonderzoek

Judith van Baarlen is een onafhankelijke marktonderzoekprofessional met meer dan 20 jaar ervaring in kwalitatief marktonderzoek. Zij is flexibel inzetbaar door marktonderzoekbureaus die op projectbasis een door de wol geverfde specialist nodig hebben...

Moderatie en analyse met de volgende aandachtsgebieden

  • Onderzoek onder professionals
  • Medische/farmaceutisch onderzoek (medische professionals en patiënten, individueel of in groepen)
  • Onderzoek onder consumenten waarbij onderwerpen behandeld moeten worden binnen een gemoedelijke maar doelgerichte sfeer
  • Focusgroepen en individuele interviews
  • Etnografisch onderzoek
  • Moderatie van online panels
  • Zeer uiteenlopende onderwerpen inclusief gespecialiseerde thema's
  • Business-to-business
  • Ervaring in o.a. farma/gezondheidszorg, onderwijs, ICT, telecom, financieel, FMCG, agribusiness, en durables
  • Onderzoek als een 'native speaker' in het Nederlands en het Engels
  • Onderzoek in binnen- en buitenland
  • Zorgvuldige analyse van kwalitatieve onderzoeksresultaten en het formuleren hiervan in een informatieve en prettig leesbare rapportage of presentatie, waarbij de informatiebehoefte van de klant altijd voorop staat

Nederlands
of
Engels...
het kan allebei.

moderator